Jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą, to zapewne stoisz przed wyzwaniem, jakim jest stworzenie własnego sklepu internetowego. Bez takiej platformy sprzedażowej – i to zaprojektowanej w przemyślany sposób – nie ma mowy o sukcesie. Podpowiadamy zatem, jak otworzyć sklep internetowy z pomocą profesjonalnej agencji Shopify.
Czym zajmuje się agencja Shopify?
Przede wszystkim warto podkreślić, że należy korzystać ze wsparcia agencji, która jest certyfikowanym partnerem Shopify (takiej jak brandactive.pl). Agencja stworzy za ciebie sklep internetowy na platformie sprzedażowej Shopify. Jeżeli będziesz tego potrzebował, to możesz liczyć również na profesjonalne doradztwo. Pracownicy agencji zaprojektują i wdrożą wszelkie niezbędne rozwiązania, a następnie uruchomią sprzedaż. Sklep zostanie również odpowiednio skonfigurowany.
Możesz liczyć na to, że agencja uwzględni takie kwestie, jak:
- polskie płatności Shopify
- tłumaczenie na język polski
- konfiguracja dostaw
- dostosowanie wyglądu sklepu
- podłączenie narzędzi marketingowych
- integracja kuriera z Shopify
- integracja z Paczkomatami Inpost
- integracja z systemami PIM
- integracja z marketplace
Ponadto agencja może ci dostarczyć pełną dokumentację zgodną z prawniczymi standardami oraz RODO. Po uruchomieniu sklepu warto skorzystać z usług agencji w zakresie promowania (zarówno na polskim rynku, jak i za granicą). Istnieje także możliwość stworzenia aplikacji specjalnie dla twojego biznesu. Jak zatem widać – zakres usług jest bardzo szeroki, a nad każdym aspektem uruchomienia i funkcjonowania sklepu czuwa zespół specjalistów.
Agencja wdraża także rozwiązania Shopify Plus – związane z uruchomieniem sprzedaży międzynarodowej i ekspansją na zagraniczny rynek.
Dlaczego warto założyć sklep na platformie sprzedażowej Shopify?
Shopify to najpopularniejsza na świecie platforma sklepowa SaaS. Platforma Shopify jest łatwa w obsłudze i pozwala tworzyć funkcjonalne oraz responsywne sklepy internetowe. Otwarte API daje nieograniczone wprost możliwości, jeśli chodzi o modyfikowanie sklepu i dostosowanie go do własnych potrzeb i preferencji. Pracę ułatwiają liczne dodatkowe funkcje, które wspierają prowadzenie sprzedaży i marketingu internetowego, a także zarządzanie grupą klientów.
Platformę Shopify wykorzystują w swojej działalności największe marki. To świadczy o jednym – Shopify świetnie się sprawdza i ma ogromny potencjał. Z drugiej zaś strony dostępna jest praktycznie dla każdego dzięki przyjaznemu interfejsowi. Sklep może zyskać niepowtarzalny, oryginalny wygląd. W branży e-commerce jest to niezwykle ważne i pozytywnie wpływa na budowanie świadomości marki. Pozwala także zoptymalizować współczynnik konwersji.